افتتاح نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد کاشمر
1397/05/03 تعداد بازدید: 3944
print
افتتاح نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد کاشمر

همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی، نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد کاشمربا حضور فرماندار شهرستان افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی مرکزکاشمر در خراسان رضوی ، همزمان با هفته ملی مهارت و کارآفرینی، نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد شهرستان با حضور نبی پورفرماندار  و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان افتتاح شد .

ابوالفضل خبازی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشمردر این مراسم اظهار داشت این نمایشگاه در 17 غرفه با تولیدات و فعالیت‌های مرکز در رشته های تولید آلوئه ورا ، پرورش گیاهان دارویی ، پرورش گیاهان آپارتمانی ، کشت گلخانه ، معرق و منبت، زیور آلات چوبی ،سوخت نگار چوب و نی، دوزنده کیف مردانه و زنانه اداری چرمی،  انواع کاکتوس های فانتزی با خمیر چینی ، قلاب بافی ، پخت غذا با روکش خمیری و تولیدات و دستاوردهای آموزشگاههای آزاد شهرستان در در رشته‌های طراحی دوخت، دوخت‌های سنتی، مراقبت و زیبایی، هنرهای تجسمی، معماری ، فن‌آوری اطلاعات ،خیاطی ، مراقبت زیبایی را به نمایش گذاشتند . خبازی تاکید کرد : نمایشگاه توانمندیهای مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاههای آزاد کاشمر از تاریخ 97/5/3 لغایت 97/5/6 در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه ارشاد کاشمر پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است .

 

نظرات:

loader